0731 344 544 / 0730 114 155

0731 344 544 / 0730 114 155

Termeni și Condiții Generale pentru Clienți

Acești „Termeni și Condiții Generale pentru Clienți” sunt aplicabile relațiilor între Trans Royl SRL (denumit în continuare Rynos.ro) și Clienți. Cu privire la Restaurante se face referire în „Termeni și Condiții Generale pentru Restaurante”.

  1. Definiții

Oferta: gama de produse și servicii oferite de Restaurant care se pot comanda de Client prin Platformă.

Comandă: o comandă plasată de un Client către Restaurant prin intermediul Platformei cu privire la Oferta selectată de Client.

Anulare comandă: o comandă plasată de un Client către Restaurant prin intermediul Platformei cu privire la Oferta selectată de Client mai apoi anulată.

Client:o persoană fizică sau juridică, care plasează o Comandă prin Platformă.

Contract:un contract între Client și Restaurant referitor la o Comandă și livrarea sau ridicarea Comenzii.

Platformă: pagina/paginile de Internet, aplicațiile, instrumentele și alte echipamente ale Rynos.ro și ale societăților și partenerilor comerciali afiliați acesteia, prin intermediul cărora se pune la dispoziție Serviciul.

Restaurant: o societate care prepară feluri de mâncare, băuturi și articole aferente și utilizează Platforma pentru a încheia și plăti Contractele.

Informații despre Restaurant: informațiile despre Restaurant în legătură cu, printre altele, datele societății și datele de contact, informații generale, gama de produse (feluri de mâncare, garnituri, opțiuni și băuturi), prețurile pentru fiecare produs individual (inclusiv TVA), sigla societății, grafice, zona de livrare, costuri de livrare și cantitățile minime de comandă.

Serviciul:serviciile comerciale și/sau activitățile care se oferă Clientului de Rynos.ro, inclusiv publicarea Ofertei, facilitarea încheierii Contractelor și transmiterea Comenzilor către Restaurantul relevant.

  1. Datele de identificare ale Rynos.ro

Rynos.ro este administrat de către Trans Royl SRL

Str. Nicolae Bălcescu nr.1 305500 Lugoj

Jud. Timiș

Nr. J35/1860/2007 

CUI: RO21747573

contact@rynos.ro

 

Luni-Duminică între orele 09-22

  1. Aplicabilitate
  1. Acești Termeni și Condiții Generale pentru Clienți sunt aplicabile numai Serviciului. Rynos.ro nu răspunde de Ofertă. După cum este cazul, Termenii și Condițiile Generale ale Restaurantului se vor aplica Ofertei în suplimentar.
  2. Prin plasarea unei Comenzi, Clientul încheie direct un Contract cu Restaurantul pentru livrarea Ofertei selectate de Client. Clientul este angajat de Comandă și nu va avea dreptul la o rambursare, exceptând cazul în care anularea este permisă de Restaurant conform articolului 6 de mai jos, iar anulare ni s-a făcut publică în programul de lucru, în 3 ore de la comandă, caz în care nu percepem comision.
  1. Oferta
  1. Rynos.ro publică pe Platformă Oferta în numele Restaurantelor, conform Informațiilor despre Restaurant furnizate de Restaurante. Rynos.ro nu va accepta nicio răspundere sau obligație pentru conținuturile Ofertei și Informațiile despre Restaurant de pe Platformă. Restaurantul poate folosi ingrediente și aditivi ale felurilor de mâncare și băuturilor care ar putea provoca alergii și intoleranțe. Dacă un Client este alergic la orice alimente, recomandăm să contacteze telefonic Restaurantul pentru informații despre alergenii prezenți, înainte de a plasa o Comandă.
  2. Rynos.ro prezintă toate Informațiile despre Restaurant astfel încât să fie clar Clientului care sunt drepturile și obligațiile acestuia după ce a acceptat Oferta.
  3. Rynos.ro nu va accepta nicio răspundere pentru disponibilitatea Platformei.
  1. Contractul
  1. Contractul intră în vigoare din momentul în care Clientul finalizează Comanda prin apăsarea butonului „Cumpără acum” sau “Trimite” în timpul procedurii de plasare a unei Comenzii prin Platformă.
  2. După recepționarea Comenzii, Rynos.ro va confirma electronic Comanda Clientului.
  3. Contractul se poate executa de Restaurant doar dacă Clientul furnizează date de contact și informații despre adresă corecte și complete atunci când plasează Comanda. Clientul este obligat să raporteze imediat orice neconcordanțe din detaliile de plată furnizate sau indicate Rynos.ro sau Restaurantului.
  4. În privința informațiilor despre starea Comenzii acestuia, după ce a plasat Comanda, Clientul este obligat să fie disponibil telefonic sau prin email (astfel cum este menționat la plasarea Comenzii) atât pentru Restaurant, cât și pentru Rynos.ro.
  5. În cazul în care Clientul alege să i se livreze Comanda, Clientul trebuie să fie prezent la adresa de livrare indicată de Client în comandă pentru a ridica/recepționa articolele Comenzii.
  6. În cazul în care Clientul hotărăște să ridice Comanda, trebuie să fie prezent la ora selectată la locația de ridicare a Restaurantului, după cum se indică în mesajul de confirmare pe pagina de internet Rynos.ro.
  7. La livrarea Comenzii, Restaurantul poate solicita identificarea, în cazul în care Comanda conține produse alcoolice sau alte produse cu limită de vârstă. În cazul în care Clientul nu se poate identifica în mod corespunzător sau nu îndeplinește cerințele minime de vârstă, Restaurantul va refuza să livreze Clientului produsele respective. În acest caz, se pot percepe costuri de anulare pentru daunele suferite de Rynos.ro sau Restaurant.
  8. Rynos.ro nu acceptă nicio răspundere referitoare la executarea Contractului.
  1. Denunțarea Contractului și anularea Comenzii
  1. Având în vedere natura perisabilă a Ofertei, Clientul nu va avea dreptul să denunțe Contractul. Comenzile nu se pot anula de Client prin intermediul Rynos.ro. Clientul poate să Anuleze Comanda către Restaurant numai în cazul în care Restaurantul indică în mod explicit că Anularea Comenzii de către Client este posibilă.
  2. Restaurantul are dreptul să anuleze Comanda, de ex. dacă Oferta nu mai este disponibilă, în cazul în care Clientul a transmis un număr de telefon incorect sau inoperabil sau alte date de contact incorecte, sau în cazul forței majore
  3. În cazul în care Clientul plasează o Comandă falsă (de exemplu prin indicarea de date de contact incorecte, prin neplată sau prin neprezentarea la locația de livrare sau ridicare, pentru a primi Comanda) sau nu îndeplinește în alt mod obligațiile acestuia conform Contractului, Rynos.ro va avea dreptul să refuze orice Comenzi viitoare de la un asemenea Client.
  4. Rynos.ro are dreptul să refuze Comenzile și să anuleze Contractele în numele Restaurantului, dacă există orice suspiciune rezonabilă referitoare la corectitudinea sau autenticitatea Comenzii sau a datelor de contact. Dacă Rynos.ro anulează o Comandă care s-a plătit deja, Rynos.ro va transfera suma plătită în același cont din care s-a efectuat plata. În cazul în care Clientul plasează Comenzi care par false sau frauduloase, Rynos.ro poate raporta acest fapt la poliție.
  5. Anularea comenzii se permite doar telefonic cu maxim 30 de minute după plasarea comenzii, în caz contrar comanda v-a fi livrată iar clientul v-a suporta costurile.
  • Rezolvarea plângerilor
    Plângerile Clientului despre Ofertă, Comandă sau executarea Contractului urmează să se transmită Restaurantului. Răspundere exclusivă pentru Ofertă și executarea Contractului revine Restaurantului.
  • În cazul în care Clientul are o plângere referitoare la Serviciu, plângerea urmează să se comunice prin intermediul formularului de contact, prin email sau poștă către serviciul clienți Rynos.ro, la adresa de contact indicată în articolul 2 din acești Termeni și Condiții Generale pentru Clienți.
  • Odată primită plângerea de către Rynos.ro, aceasta din urmă va reacționa cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de două săptămâni, cu confirmarea de primire. Rynos.ro își propune să rezolve plângerea de îndată ce este posibil, dar nu mai târziu de patru săptămâni.
  • Plângerile, așa cum sunt descrise în secțiunile 1 și 2 din acest articol, trebuie depuse imediat, în timp util după ce Clientul a detectat lipsurile, să fie descrise complet și clar și depuse la Restaurant.
  1. Inspectarea și corectarea datelor cu caracter personal arhivate
  1. Rynos.ro va procesa datele cu caracter personal referitoare la Client. Procesarea datelor cu caracter personal fac obiectul Politicii de Confidențialitate.

 

  1. Anulare comandă.
  2. Comanda plasată de un Client către Restaurant prin intermediul Platformei cu privire la Oferta selectată de Client poate fi anulată în termen de 10 minute de la plasarea ei de un Client către Restaurant prin intermediul Platformei. Dacă a fost depășit termenul de 10 minute comanda va fi Onorată Clientului. Comanda poate fi anulată de către Client în termen de 10 minute de la Plasare prin apelare la nr: 0731 344 544 (număr cu tarif normal).

Ver. 1 – Ultima revizuire: 12.05.2020

Bună alegere!